Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2010 22:26 - За предвидимите хора...
Автор: lovepeace Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1772 Коментари: 4 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Изглеждат някак си... модерно. Животът им е подреден. Всяка сутрин си имат традиция. Всяка вечер - цял ритуал преди заспиване.  Дните са им планирани. Рискът - сведен до минимум. Взаимоотношенията - регламентирани. Програмата при тях винаги проработва. Знаят колко инвестират и колко ще спечелят. Така са и с парите, и с приятелствата.    Винаги са спретнати - гънка по гънка всичко е обмислено. Гънките на мозъка - подредени праволинейно. Взимат решения трудно - не обичат непредвидени последици. Харесват обаче сигурността. Играят единствено, когато е сигурно. Решенията са най-мъчното нещо за тях. Мислят, мислят...  Говорят малко, но точно. Аналитични са.    Знаеш със сигурност, че, ако днес е вторник, те са на работна среща. Ако е петък - имат планирана почивна вечер. В неделя правят едно и също.. и така всяка неделя. Те са на разположение, но не напълно. Недоверчиви са. Трябва да се бориш за тях, докато ги спечелиш, но направиш ли го, трае за цял живот. Те са верни. Постоянни. Целенасочени. Планирани. Предвидими.   



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. edinman - Е,аз не съм от тях:)))
19.07.2010 22:41
Но си се харесвам такъв....онези ми се струват скучни!
цитирай
2. artanis - За непредвидимите хора
19.07.2010 23:19
Изглеждат някакси... модерно. Животът им е хаос, а животът на близките им - ад. Какво правят сутрин и вечер зависи от настроението им в момента. Дните им са безсмислени. Каквото и да правят, винаги са губещи, както и близките им. В отношенията си се водят от моментните си настроения и винаги успяват да се забъркат с най-големите отрепки, защото никой нормален човек не би ги търпял.

Небрежни са, както и глупави. Мислят си, че са импулсивни, но истината е, че решенията, които ги засягат, ги взимат по-умните от тях. Никога не играят, когато е сигурно, защото да бъдат разумни за тях е недостатък. Лесно се поддават на манипулации и внушения. От действията им няма нито едно градивно последствие. Говорят много глупости.

Никога не знаеш къде са и какво правят. Но така или иначе повечето хора това изобщо не ги интересува. Твърде доверчиви са и често стават жертви на мошеници и използвачи. Винаги са готови да опитат нещо ново и непознато, независимо от последствията. Те са неверни. Непостоянни. Разсеяни. Импулсивни. Непредвидими.
цитирай
3. kpandjarova - Когато някога някой ме попиташе ...
19.07.2010 23:55
Когато някога някой ме попиташе какво прави мъжът ти,питах колко е часът.А,16.25 е.Точно в този момен той вкарва колелото през вратата на входа и го отправя към мазето на блока.Но откъде знаеш?Знам.а ти ако не ми вярваш,иди утре и виж къде е и какво прави точно в този час.Животът беше едно безкрайно скучно повторение на неща,които можеха да се случват и по друг начин.И до днес знам точната подредба на думите в изреченията,които той изрича в различните ситуации.Нищо не се е променило.За мен той казваше.Тринадесет години съм женен за теб и все още не мога да разбера що за човек си.Никога нищо при теб не се повтаря.Неуловима си.Живяхме с него 25 години и...се разделихме.Той със своята предсказуемост,аз с моята спонтанност.
цитирай
4. lovepeace - Изглеждат някакси. . . модерно. ...
20.07.2010 11:49
artanis написа:
Изглеждат някакси... модерно. Животът им е хаос, а животът на близките им - ад. Какво правят сутрин и вечер зависи от настроението им в момента.


Artanis, изпревари ме с този твой пост :), изненада съм от непредвидимите през твоя поглед. Много се доближава до моя...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lovepeace
Категория: Лични дневници
Прочетен: 66274
Постинги: 29
Коментари: 31
Гласове: 59
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930