Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2010 14:47 - Аз и Менторинг клуб
Автор: lovepeace Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1508 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 24.08.2010 15:09


Обичам промяната.

Обичам движението напред.

Обичам личностнoто изграждане.

 

Това са едни от основните приоритети в живота ми и не мога да си представя ритъм на ежедневието си без тях.

 

За промяната

 

Постоянно присъстващата величина в моя живот е именно тя - промяната. Харесвам провокациите и предизвикателствата, които ме стимулират да се променям. Болезнено е - да. Не съм от хората, които лесно търпят критика и искат да бъдат коригирани постоянно. Това е конфликтът вътре в мен - от една страна - да се променям, от друга - да не бъда критикувана. Е, приятели, това никак не е възможно. Ако толкова обичам промяната, трябва да приема и положителната критика, за да се придвижвам напред. Затова промяната е свързана с болка, с печупване на парадигми, с постоянно пренастройване. Обаче си заслужава - уверявам ви!

 

За движението

 

Представям си живота така: движение, движение, движение. Ако спра, не съм жива. Не съм човек, който обича да стои на едно място, да прави едно и също нещо и да е... удовлетворен! За мен удовлетворение и застой са противоположни понятия. Затова се движа - и то само напред!

 

За личностното изграждане

 

Целенасочената работа върху себе си (навици, характер, отношение, поведение, общуване) гарантира сериозни и трайни успехи. Кой не обича успехите? А кой не обича да се учи от хора, постигнали резултати в дадена област (или поне - напредващи в нея)? Тук идва мястото на ментора. Той може да не е всезнаещ, всеможещ; да няма отговорите на всички въпроси. А, ако търсите такъв, няма да го откриете, защото не съществува. Но той е нужен за личностното развитие, защото насочва, помага, провокира.

 

 

image

 

Всичко това открих в Менторинг клуб (www.mentoring-club.ning.com) . И много повече... Не обичам да виждам тези неща само в моя живот. Мечтая да ги виждам в живота на все повече хора около мен. Не се примирявам със състоянието, в което много хора се намират - безцелие, безразличие, безпомощност. Затова съм готова да помагам на всеки, който желае да надскочи състоянието, в което се намира сега и да тръгне напред, без да се страхува.

 

Вярвам, че всичко е възможно!

Поздрав! Любомира

www.liubomira.weebly.com



Тагове:   мечти,   Движение,   менторинг,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lovepeace
Категория: Лични дневници
Прочетен: 66273
Постинги: 29
Коментари: 31
Гласове: 59
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930